Kaksi viikkoa jäljellä

Trip End Feb 03, 2008

Flag of Finland  ,
Saturday, November 17, 2007

Pitkään tästä on haaveiltu ja pitkään suunniteltu. Nyt tuntuu hassulta, että kahden viikon päästä ollaan todella matkalla.

Viime viikot ovatkin olleet aikamoista palapelin kokoamista: lennot ja Cairnsin live-aboard-sukellusreissu hommattiin jo viime keväänä *), mutta lokakuun alussa aloimme suunnitella tarkemmin, mitä tekisimme missäkin ja minkälaiset ajoreitit olisivat järkeviä Ausseissa ja Uudessa-Seelannissa. Monet aktiviteetit on ollut järkevä varata etukäteen, joten reitit on osin pitänyt suunnitella melko tarkasti.

Nyt varattuna onkin tusinan verran seikkailuja siellä täällä: sukelluksia, kiipeilyjä, ratsatusta, melontaa, sademetsäretkeä... Autovaraukset on tehty viiteen paikkaan, yöpaikat varattu 24 paikasta ja viinitilaviereiluja sovittu sekä Ausseihin että Uuteen-Seelantiin.

Siihen sitten onkin mennyt kaikki vapaa-aika. Ja vähän työaikaakin.

Sopivan blogikin löytyi, ja tänne olisi tarkoitus laittaa kuulumisia matkan aikana. Internet kuulemma toimii Tyynellä valtamerelläkin :)

Nyt sitten jännittää, onko kaikki tarvittava selvitetty ja hoidettu, ja tuleeko kaikki tarvittava mukaan.

Palaan asiaan :)

-Tommi

*) Vaikka hommasimme lennot jo keväällä, olimme silti hieman liian myöhään liikenteessä: kaikki lennot Tahitin ja Pääsiäissaaren välillä oli jo myyty, joten Pääsiäissaari jää nyt sitten väliin. En minä valita, mutta kyllähän se kyrsii.