Dag to i tipi land

Trip End Aug 01, 2013

, Californien,
Tuesday, July 16, 2013

Slapper af med en bog, mens ungerne klatrer på klatre væggen. Her er ca. 27-30 grader, men natten var temmelig kold og ikke særlig komfortabel. Vi endte med at sove alle fire i samme seng. Fik bål mad til morgen mad ( toast og spejl æg ) og ellers hygger vi bare. Ungerne er ved at være skrappe til at klatre. Sille er frygtløs, men jeg tror også sikkerheds linen trækker godt op i hendes beskedne vægt. Prøvede en kort "zip-line" tur, sådan en udvidet svævebane, og alle synes det var skægt. I aften laver vi igen lidt bål mad.
Vores ene hold naboer var en amerikansk familie - en af den som har en truck med, med ALT. Søde og snaksagelige og hjælpsomme ( hjalp med bålet, vi havde jo stort set kun en lighter af den type man brænder fingrene på )
På den anden side bor jordens rareste kinesiske/koreanske familie, bosiddende i Californien.
De var meget gæstfri, bød på øl og koreanske specialiteter, lånte Lasse en fiske stang, og kom over med appelsiner m.m.