Penang-ang, mate!

Trip End May 16, 2005

Flag of Malaysia  ,
Saturday, April 23, 2005

Neste stopp ble Penang. Kom hit med Cally, Ash, Alex, Ben, Ruth og Mike.

Tok inn paa et bra hostel med meget bra hygieniske forhold (en forandring jeg satte stor pris paa). Uheldigvis viste Penang seg aa veare en heller kjedelig by (iallfall det vi saa av den) saa for foerste gang paa turen min har jeg veart misfornoyd med plassen jeg har veart paa. Men siden jeg denne gang reiste med flere andre klarte vi aa ha det goey for det!

Her sitter vi paa en lokal sjappe og drikker brasiliansk oel og mimrer om Soer-Amerika:

(Alex, Ruth, Ben and Mike)

Her er vi paa kveldstur til Penang Hill som er et "fjell" paa ca 800 meter. Dette er fra det meget bratte toget opp:

Her er alle travelt opptatt med aa ta bilder av byen. Legg merke til de fine skyene:

Da vi skulle ta toget ned igjen viklet wirene seg paa turen foer oss saa vi bestemte oss heller for aa gaa ned.. Det var ikke et lurt valg.. 1 times gaatur paa asfalt i sandaler i de bratteste bakker du kan tenke deg... Da vi kom ned kom vi over en Hindu-festival:

Fra Penang hadde folk forskjellige interesser. Ruth dro til Phi Phi, Ben til Phuket og jeg hadde egentlig planer om aa dra soeroever til diverse byer. Men saa klarte Ash aa overtale meg til aa bli med han, Cally og Alex tilbake til Perhentian Islands saa vi tok nattbussen til Kota Bharu (som dere kanskje husker jeg har veart foer) den 25. april.

• Please enter a comment.
  • Please provide your name.
  • Please avoid using symbols in your name.
  • This name is a bit long. Please shorten it, or avoid special characters.