South Sound

Videos from South Sound

South Sound Videos (1)

Travel Blogs from South Sound

South Sound Travel Blogs (12)
Dinner at Whistling Pines, Whistling Pines, Virgin Islands British travel blog

Dinner at Whistling Pines

A travel blog entry by lshimshack

Once back on the boat we all got ready for dinner and Charles' new friend (Jelly aka Liston Morrison) came for a visit.  He is a Moorings employee that was piloting another sail boat for a family.  He was the one that helped get us off on the ...

Gorda Sound, Virgin Gorda - swimming in Devils Bay, Virgin Gorda, British Virgin Islands travel blog

Gorda Sound, Virgin Gorda - swimming in Devils Bay

A travel blog entry by pdh61

... the best views in the Caribbean, of bays of blues and greens. On the pier we are met by our tender and transported across the sound to Prickly Pear Island where our F&B team have set up an amazing BBQ and the Sports team have all the water sports ...

Chap. 10 - Besoin d

Chap. 10 - Besoin d'exercice...

A travel blog entry by sbournonville

Comme je vous l'ai dit lors de mon dernier chapitre, nous sommes arrivés à Virgin Gorda, ce qui signifie "la vierge grasse" en espagnol. Je vous parlais de prémonition dans mon précédent chapitre, non rassurez vous, je ne suis ...

Chap. 13 - "Entertainments", Virgin Gorda, Îles Vierges britanniques travel blog

Chap. 13 - "Entertainments"

A travel blog entry by sbournonville

L'une des raisons de notre retour aux BVI c'est le calme et la tranquillité des mouillages. Cela ne nous a pas complètement réussi, nous en sommes à notre troisième coup de vent en un mois! Les divertissements, l'animation ...