Hue City

Hue City, Vietnam

Travel Blogs from Hue City

Hue City Travel Blogs (7)
Whizzing round SE Vietnam, Hue, Hoi An, Ho Chi Minh City (Saigon) - via Nha Trang, Vietnam travel blog

Whizzing round SE Vietnam

A travel blog entry by directgb

This is a top pick!

... , meaning I had paid to go all the way to Saigon, and could jump on or off at any of the major towns. Went to Hue first, and just one day to see the tombs and pagodas and a japanese bridge, with a motorcycling guide. Very beautiful sights, including a ...

Motorcycle Diaries, Ho Chi Minh City, Dalat, Nha Trang, Hoi An, Hue, Hanoi, Vietnam travel blog

Motorcycle Diaries

A travel blog entry by charlotte-arne

Top Gear achterna…met de vespa van Saigon naar Hanoi We vaarden vanuit Cambodja via de Mekongdelta Vietnam binnen.  Na het oppikken van nog een portie oorlogsmisdaden in het War Remnants Museum in Saigon was het tijd om onze Vespa’s op te ...

Hue, Vietnam, Hue City, Vietnam travel blog

Hue, Vietnam

A travel blog entry by bowtie

Stayed at Binh Minh Sunrise 1 Hotel at 36 (12) Nguyen Tri Phuong St. Hue City, Vietnam (Tel 84-54-3825526 / 3830909 - www.binhminhhue.com e-mail:  binhminhhue@dng.vnn.vn ...

Op reis door Vietnam, Hanoi, Dong Ha, Hue, Hoi An, Nha Trang, Ho Chi Minh City, Vietnam travel blog

Op reis door Vietnam

A travel blog entry by jelmerveenstra

... de gewone weggetjes, goed verstopt, maar dat maakt het leuk. Met Da heb ik nog de Temple of Literature (eerste Universiteit van Vietnam) bezocht, waar ikzelf de grootste attractie was af en toe. Ook zijn we naar het museum of etnology geweest, met een ...