Ho Chi Minh City, Hoi An, Hanoi

Ho Chi Minh City, Hoi An, Hanoi, Vietnam

Travel Blogs from Ho Chi Minh City, Hoi An, Hanoi

Ho Chi Minh City, Hoi An, Hanoi Travel Blogs (4)
Using our Dong in Vietnam, Ho Chi Minh City, Hoi An, Hanoi, Vietnam travel blog

Using our Dong in Vietnam

A travel blog entry by mjlankers

... of war, deep traditions, and a hard-working society make this long, narrow country a great one to visit. However, as an American in Vietnam you cannot help but feel a bit uneasy. This feeling does not stem from any leftover animosity that the people ...

Motorcycle Diaries, Ho Chi Minh City, Dalat, Nha Trang, Hoi An, Hue, Hanoi, Vietnam travel blog

Motorcycle Diaries

A travel blog entry by charlotte-arne

Top Gear achterna…met de vespa van Saigon naar Hanoi We vaarden vanuit Cambodja via de Mekongdelta Vietnam binnen.  Na het oppikken van nog een portie oorlogsmisdaden in het War Remnants Museum in Saigon was het tijd om onze Vespa’s op te ...

Op reis door Vietnam, Hanoi, Dong Ha, Hue, Hoi An, Nha Trang, Ho Chi Minh City, Vietnam travel blog

Op reis door Vietnam

A travel blog entry by jelmerveenstra

... we zijn opgesplitst. Ik heb die avond een uur van tevoren besloten met drie mensen die ik eerder al eens had gezien naar Ho Chi Minh City, of Saigon, te reizen, wederom met de nachtbus. In HCMC heb ik het Army Museum bezocht met Suzan, met indrukwekkende ...

Goodbye Aisa......, Ho Chi Minh City, Hoi an, Hue, Hanoi, Vietnam travel blog

Goodbye Aisa......

A travel blog entry by happyhelen07

... at very different speeds, but I really don't know where the last 10 days have gone!!! I arrived at my hotel in Ho Chi Minh city ( Saigon) staying there for a few nights before my intrepid tour started around Vietnam. I had pre-booked a river cruise ...