Hanoi - Hue - Hoi An

Hanoi - Hue - Hoi An, Vietnam

Travel Blogs from Hanoi - Hue - Hoi An

Hanoi - Hue - Hoi An Travel Blogs (9)
Motorcycle Diaries, Ho Chi Minh City, Dalat, Nha Trang, Hoi An, Hue, Hanoi, Vietnam travel blog

Motorcycle Diaries

A travel blog entry by charlotte-arne

Top Gear achterna…met de vespa van Saigon naar Hanoi We vaarden vanuit Cambodja via de Mekongdelta Vietnam binnen.  Na het oppikken van nog een portie oorlogsmisdaden in het War Remnants Museum in Saigon was het tijd om onze Vespa’s op te ...

Vietnam part 2, Nha Trang, Hoi An, Hue, Hanoi,, Vietnam travel blog

Vietnam part 2

A travel blog entry by helenluke

... to sit on the back row which is the worst place to sit as you can see exactly what the crazy drivers are doing! Hoi An was a beautiful old city full of French architecture and coffee shops and most importantly cakes!!! Luke's mum and sister Sarah came to ...

Op reis door Vietnam, Hanoi, Dong Ha, Hue, Hoi An, Nha Trang, Ho Chi Minh City, Vietnam travel blog

Op reis door Vietnam

A travel blog entry by jelmerveenstra

... op het land, vissersbootjes en netten, prachtige uitzichten vanaf de bergen en onderweg nog gezwommen in the Elephant creek. Aangekomen in Hoi An, in het geweldige Sunflower Hotel (10 dollar per nacht, met zwembad en geweldig ontbijtbuffet) heb ik twee ...

Update from Hoi An & our day trip to Hue, Hoi An, Hue and Hanoi, Vietnam travel blog

Update from Hoi An & our day trip to Hue

A travel blog entry by cas_jezvietnam

... , mountain goats walking along the walls on the highway!  Yep we say it all. Then last night being our last night in Hoi An we were able to partake in the huge celebrations of the Full Moon Festival where we lit candles in little paper lanterns and ...