YOSEMITE NATIONAL PARK

YOSEMITE NATIONAL PARK, Verenigde Staten

Travel Blogs from YOSEMITE NATIONAL PARK

YOSEMITE NATIONAL PARK Travel Blogs (3)
Yosemite National Park, YOSEMITE NATIONAL PARK, Verenigde Staten travel blog

Yosemite National Park

A travel blog entry by pasdais

Vandaag vertrokken uit Modesto om naar Yosemite National Park te gaan. Er zijn 3 ingangen, zuid, west en oost. Aan de zuidkant ligt Mariposa Grove, hier zijn Giant Sequoias te zien, gigantisch grote bomen waarvan de oudste ongeveer 3000 jaar oud is. We ...

Dag 4: Yosemite National Park, YOSEMITE NATIONAL PARK, Verenigde Staten travel blog

Dag 4: Yosemite National Park

A travel blog entry by goingwest

... zeker om SF fatsoenlijk uit te komen. Vandaag rijden we naar een van de vele natuurparken die Amerika rijk is, Yosemite National Park. De tocht gaat langs dorre landschappen en hier en daar hebben flinke branden het landschap aangetast. Onderweg horen we ...

Dag 5: Exploring the Park, YOSEMITE NATIONAL PARK, Verenigde Staten travel blog

Dag 5: Exploring the Park

A travel blog entry by goingwest

... dan ook nog eens zo ver van huis. Ze sturen je hier in de VS gewoon gratis proefpakketten toe! Het wonderingrediënt schijnt Nitric Oxide te zijn. Straks maar eens Googlen. Het voelt alsof m'n vakantie al is terugverdiend. Groetjes uit Yosemite ...