Washington

Washington, Verenigde Staten

Travel Blogs from Washington

Washington Travel Blogs (14)
Terug naar Las Vegas, Washington, Verenigde Staten travel blog

Terug naar Las Vegas

A travel blog entry by pasdais

Onze reis loopt al een beetje ten einde, zaterdag moeten we alweer terug. Daarom zijn we vandaag al richting Las Vegas gereden, in Washington, Utah om precies te zijn (niet te verwarren met Washington D.C.). Een ritje van 800 km. we zitten nu in ons hotel ...

Washington DC, Washington D.C., Verenigde Staten travel blog

Washington DC

A travel blog entry by ingen24

... 9:30. It was cold, but worth it. The light was still fair and I got some worthy shots and learned a lot about Washington. After about 1,5 hours I was absolutely freezing and made it to Union Station where some yoghurt and a sandwich helped me back on my ...

Eerste dag., Seattle, Verenigde Staten travel blog

Eerste dag.

A travel blog entry by petervanhyfte

Vanmorgen stond iedereen ruim op tijd bij de pick-up om de bagage in te laden. We dienden echter nog wat te wachten alvorens we konden vertrekken. Van één van de deelnemers, Paul, een Engelsman was de bagage niet meegekomen met het vliegtuig. ...

Rit naar Spokane,, Wenatchee, Verenigde Staten travel blog

Rit naar Spokane,

A travel blog entry by petervanhyfte

Gisteren, bij aankomst aan het hotel stond de Engelsman Paul, die zijn bagage kwijt was, ons bij het hotel op te wachten. Hij had via via zijn koffers kunnen recupereren en deze waren voor hem naar het hotel gebracht. Hijzelf was met de motor tot hier ...