Washington

Washington, Verenigde Staten

Travel Blogs from Washington

Washington Travel Blogs (11)
Terug naar Las Vegas, Washington, Verenigde Staten travel blog

Terug naar Las Vegas

A travel blog entry by pasdais

Onze reis loopt al een beetje ten einde, zaterdag moeten we alweer terug. Daarom zijn we vandaag al richting Las Vegas gereden, in Washington, Utah om precies te zijn (niet te verwarren met Washington D.C.). Een ritje van 800 km. we zitten nu in ons hotel ...

Washington DC, Washington D.C., Verenigde Staten travel blog

Washington DC

A travel blog entry by ingen24

... 9:30. It was cold, but worth it. The light was still fair and I got some worthy shots and learned a lot about Washington. After about 1,5 hours I was absolutely freezing and made it to Union Station where some yoghurt and a sandwich helped me back on my ...

Port Angeles en een pizza party, Port Angeles, Verenigde Staten travel blog

Port Angeles en een pizza party

A travel blog entry by bipuresan

Het is hier op onze kamer vaak een soort van koud en daardoor slaap ik heerlijk, diep weggedoken onder de vele dekens! Daarnaast is het ook nog eens heel stil.. De koffie en het ontbijt stonden tussen 7.30 en 7.45 uur klaar zodat we daarna een stuk ...

Vreemde nacht, Washington D.C., Verenigde Staten travel blog

Vreemde nacht

A travel blog entry by xaviereningrid

Na onze lange wandeldag van gisteren gaan slapen. Schrikken we ineens wakker want er probeert iemand op onze kamer te komen. Ingrid zit rechtop in bed, Xavier maakt geluid (lijkt op schreeuwen) en loopt naar de deur. Gelukkig op nachtslot. Gestommel op ...