San Diego

San Diego, Verenigde Staten

Travel Blogs from San Diego

San Diego Travel Blogs (18)
San Diego, San Diego, Verenigde Staten travel blog

San Diego

A travel blog entry by pasdais

... hele dag rondlopen in een dierentuin dachten we wat te veel. We hebben dus vandaag ietsje langer doorgeslapen en zijn rustig naar San Diego gereden. We hebben een hotel wat ongeveer 10 minuutjes van de dierentuin vandaan ligt. San Diego zijn we nog even ...

San Diego Zoo, San Diego, Verenigde Staten travel blog

San Diego Zoo

A travel blog entry by pasdais

We zijn vandaag dan echt naar San Diego Zoo geweest! Wat een prachtige dierentuin zeg! We zijn bijna 7 uur alleen maar aan het lopen geweest en nóg hebben we een stuk gemist. Het is met het hoogteverschil ook flink klimmen en klauteren. Je kunt ook ...

San Diego (CA) - Volledige dag, San Diego, Verenigde Staten travel blog

San Diego (CA) - Volledige dag

A travel blog entry by pmulder

... zijn langs little Italie gekomen, zo naar de haven en dan via het Gaslight district terug naar de fietsenstalling. Alle buurten in San Diego zijn even gezellig, moesten we ooit terugkomen zetten we dit zeker weer op de planning, zelfs voor een paar ...

Santa Monica (CA) - San Diego (CA), San Diego, Verenigde Staten travel blog

Santa Monica (CA) - San Diego (CA)

A travel blog entry by pmulder

... . We zouden pas rond half 11 in San Diego aankomen en anders zijn we misschien nog uren aan het zoeken. Het is Ramada Gaslamp San Diego geworden, een hotel in de uitgaansbuurt van San Diego. Kleine kamers, maar voor de prijs in een stad (147 dollar) zeker ...