Orlando

Videos from Orlando

Orlando Videos (1)

Travel Blogs from Orlando

Orlando Travel Blogs (23)
Discovery Cove, Orlando, Verenigde Staten travel blog

Discovery Cove

A travel blog entry by mies-america19

Wauw. Wat een park, zo mooi zo een chille sfeer en zoveel te zien. Als je binnenloopt zie je al zoveel mooie planten en bomen. Het hele park heeft een beetje een hawaïse uitstraling. De dag begon met een ontbijt en nee, die gekke Hollanders houden ...

SeaWorld Orlando 2012, Orlando, Verenigde Staten travel blog

SeaWorld Orlando 2012

A travel blog entry by lydia.terlien

Vandaag hadden ze niet zo goed weer voorspeld maar omdat het toch zonnig begon hebben we toch maar besloten om naar SeaWorld te gaan. De eerste twee uren was er geen vuiltje aan de lucht en zien we de zeeleeuwen show Clyde and Seamore. Leuk verhaal en ...

Swimming and snorkeling at Discovery Cove Orlando, Orlando, Verenigde Staten travel blog

Swimming and snorkeling at Discovery Cove Orlando

A travel blog entry by lydia.terlien

Eindelijk:-) was het dan zover! Hier kijk ik al vanaf december 2011 naar uit. Zwemmen met dolfijnen. Toen ik bezig was met de voorbereiding van onze vakantie was dit the number one thing to do op mijn lijst. Jan was er eerst niet zo voor te porren, denk ...

Flying home, Orlando, Verenigde Staten travel blog

Flying home

A travel blog entry by lydia.terlien

Daar gaan we dan richting douane op Orlando Airport, en checken onze koffers in. Dan krijgen we door dat we niet ingecheckt kunnen worden op de tweede vlucht naar Amsterdam. Op Londen moeten we ons melden bij de gate dus het is nog een verrassing of mee ...