Monterey

Monterey, Verenigde Staten

Travel Blogs from Monterey

Monterey Travel Blogs (6)
Whale watching en Monterey Bay Aquarium, Monterey, Verenigde Staten travel blog

Whale watching en Monterey Bay Aquarium

A travel blog entry by pasdais

... was het alweer tijd voor de terugreis) Na de "bewogen" bootrit achter de rug te hebben gehad liepen we door naar het Monterey Bay Aquarium. Onderweg nog wat zeeotters in het wild kunnen spotten. Een erg leuk binnenaquarium met, hoe verzin je het, vissen. ...

Point Lobos en Monterey, Monterey, Verenigde Staten travel blog

Point Lobos en Monterey

A travel blog entry by pasdais

... , zeeotters, zeehonden, zeeleeuwen, zeeslakken, krabben, kolibries en een konijntje gezien. Hierna zijn we nog even langs de haven in Monterey gelopen, erg gezellig. Morgen moeten we weer om 08.30 uur in de haven zijn voor onze Whale watching tour. Zover ...

Van San Fransisco naar Monterey, Monterey, Verenigde Staten travel blog

Van San Fransisco naar Monterey

A travel blog entry by xaviereningrid

... wel gezellig. Nu was het tijd om de stad vaarwel te zeggen en via Twin Peaks met het mooiste uitzicht over SF vertrokken naar Monterey. Snel highway 1 opgezocht om zo te grnieten van de kust, althans dat dachten we. Bij vlagen zagen we de zee, maar we ...

Laatste stuk kust..., Monterey, Verenigde Staten travel blog

Laatste stuk kust...

A travel blog entry by mirusa2014

Monterey naar San fransisco... Dit stuk ken ik niet en in eerste instantie is t ook niet veel. Landbouwgebied en nog meer landbouwgebied... En op n paar mooie motoren na en n zooitje zeeleeuwen zitten de eerste mijlen er zo op. Daarna komt er toch weer n ...