Miami

South Beach, Miami Beach, Verenigde Staten travel blog

South Beach

A travel blog entry by magoutski

Manatees zijn cool! Dit is hun gedrag bij benadering weergegeven in een filmpje! Er is btw niks afgesproken ...

South Beach, Miami Beach, Verenigde Staten travel blog

South Beach

A travel blog entry by magoutski

Gisteren hebben we een rustig dagje beleefd. Eerst zijn we op zoek gegaan naar een winkeltje met lekker brood en hebben we lekker frans brood gegeten met kaas (Bryan met peper). Daarna zijn we wat gaan rondwandelen op collins avenue en wat gaan winkelen. ...

Going to Miami :-), Miami, Verenigde Staten travel blog

Going to Miami :-)

A travel blog entry by lydia.terlien

Vandaag zijn we vertrokken naar Miami onze tweede thuisbasis tijdens deze vakantie. Een tussenstop gemaakt voor een lunch bij de Mac. Hier hebben ze milkshakes met slagroom en een kers on top, zo grappig maar vooral heel lekker:-). Tijdens onze lunch ...

Day 2, Miami Beach, Verenigde Staten travel blog

Day 2

A travel blog entry by tinatinatje

... prachtig uitzicht en nadien een wandeltocht gemaakt. Toen we terug waren stonden de "local bikes" klaar en konden we Miami South Beach verkennen. Ferm tochtje langs het water, de hoge appartementsblokken en onbetaalbare villa's, allemaal in die typische ...