Anaheim

Anaheim, Verenigde Staten

Travel Blogs from Anaheim

Anaheim Travel Blogs (4)
Disneyland en Disney California Adventure, Anaheim, Verenigde Staten travel blog

Disneyland en Disney California Adventure

A travel blog entry by pasdais

Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan om naar Disney te gaan, het park gaat al om 8 uur open, maar we waren er iets over 9. Het park gaat namelijk ook pas om middernacht dicht, dus we hadden geen haast. We konden het aanlopen vanuit ons hotel (we werden hier ...

Anaheim, Anaheim, Verenigde Staten travel blog

Anaheim

A travel blog entry by pasdais

Vandaag weer niet heel veel boeiends gedaan. Rustig aan gereden naar Anaheim naar ons hotel vlakbij Disney. Naast het hotel kunnen we met korting kaartjes kopen, kijk, dat is mooi! Nog even naar een winkelcentrum gegaan, het is altijd leuk om te kijken ...

Coast Trip, Anaheim, Verenigde Staten travel blog

Coast Trip

A travel blog entry by darthtraveller

Prima geslapen vannacht. Alleen jammer dat we 3:20u beide klaar wakker waren. We hebben samen gezellig tv gekeken tot het ontbijt. Prima gegeten (wafels!) Het plan voor vandaag was op gemak de kust verkennen. We zijn eerst naar Corona Del Mar gereden. ...

Ik wil nog één nachtje slapen..., Anaheim, Verenigde Staten travel blog

Ik wil nog één nachtje slapen...

A travel blog entry by darthtraveller

Na 5 uurtjes slapen ging de wekker. We stonden om half 6 op. Vandaag gaan we eindelijk op huwelijksreis. Om kwart over 6 werden we opgehaald door onze ouders, die ons netjes op tijd bij Schiphol hebben afgezet. Nog een laatste knuffel en inchecken. Dat ...