Choroni

Hotel Hacienda El Portete Choroni

, Choroni, Venezuela

Travel Blogs from Choroni

Choroni Travel Blogs (64)
Christmas at the Beach, Puerto Colombia, Venezuela travel blog

Christmas at the Beach

A travel blog entry by kimandjohn

This is a top pick!

The first stop in our "official" tour through Venezuela was the beach town of Puerto Colombia.  We arrived here after a few hours of very twisty roads.  We`re traveling in a rather large "truck"  (with space for twenty odd people, their ...

Puerto Colombia and Choroni, Puerto Colombia, Venezuela travel blog

Puerto Colombia and Choroni

A travel blog entry by theblakes

... it was full enough to leave. Now, we should point out that there are your common-or-garden variety luxury buses in Venezuela, but for short trips they have some pretty amazing specimens. Old american school buses seem to be the order of the ...

Choroní - drei Tage zum Vergessen!, Choroni, Venezuela travel blog

Choroní - drei Tage zum Vergessen!

A travel blog entry by alezg

... trug, wurde mir etwas mulmig. (Aufmerksame Leser werden sicher festgestellt haben, dass dies nicht meine ersten Geldprobleme in Venezuela waren.) Nun gab's genau zwei Moeglichkeiten: 4 Stunden Busfahrt, um in Maracay Geld zu holen oder irgendwie ueber ...

wow, was fuer ein Strand!, Cuyagua, Venezuela travel blog

wow, was fuer ein Strand!

A travel blog entry by joe_und_basti

nach einer etwas abenteuerlichen busfahrt durhc den henri pittier nationalpark nach ocumare und einer teuren taxifahrt an unser ziel, den strand von cuyagua sind wir am ziel. ein absolut traumhafter karibikstrand mit palmen, urlwald und genau so, wie man ...