Soledad

Soledad Travel Guide

Travel Blogs from Soledad

Soledad Travel Blogs (12)
Meeresgetier, Soledad, United States travel blog

Meeresgetier

A travel blog entry by meine_reisen

Heute kommt für mich ein weiteres Highlight an die Reihe. Als passionierter Aquarianer freue ich mich schon auf Monterey. Zudem sollte es an den Pazifik gehen zum Baden und vielleicht noch nach Carmel by the Sea. Das Frühstück im Hotel war wieder ...

Und wieder ist der Weg das Ziel, Soledad, United States travel blog

Und wieder ist der Weg das Ziel

A travel blog entry by meine_reisen

Heute machen wir uns auf nach Soledad, wo wir die vorletzte Station unserer Reise gebucht haben. Der Abschied von Tulare fällt nicht schwer, auch wegen des wieder grausigen Frühstücks. Heut wollen wir entspannt durch ein paar grüne Ecken Kaliforniens ...

Quick Pack, Soledad, United States travel blog

Quick Pack

A travel blog entry by duckmonk

Early in the week I booked us a stay at the famous Metro Hotel in Petaluma. Well two days after that I found out my position at work was over at the end of the month, so my first call was to call and cancel our room. They told me they would cancel all ...

Big Rocks!, Pinnacles National Monument, United States travel blog

Big Rocks!

A travel blog entry by catndeano

6th Dec. cont. We arrived just after 9am and headed for the Visitor Centre to check what trails were open. We chose two trails. Firstly, the Bear Gulch Cave Trail which was a short walk to a talus cave. A talus cave is formed by a boulder, or boulders, ...