La Selva Beach

La Selva Beach Travel Guide

Hotels in La Selva Beach

La Selva Beach Accommodations (1)
Manresa Lodge La Selva Beach

1535 San Andreas Road, La Selva Beach, United States

Travel Blogs from La Selva Beach

La Selva Beach Travel Blogs (12)
Road Trip-Days 3 & 4, La Selva Beach, United States travel blog

Road Trip-Days 3 & 4

A travel blog entry by cobra1899

... and the clouds look real menacing further north in that direction. I head back to the campground. Make a pit stop at the nearby beach for a couple of photos of Monterey Bay. Spend the afternoon in the camper. Blue sky and sun most of the day with only a ...

Vi nyder det stadig., Sunset State Beach , United States travel blog

Vi nyder det stadig.

A travel blog entry by bumle

Vi skulle ikke lave ret meget, men det blev alligevel til en del. En tur op til University of California, Santa Cruz, hvor de havde en del planter, det så dog ud til, at der ikke var nogen, der så efter det regelmæssigt. En hyggelig lille gåtur i ...

Nye oplevelser., Sunset State Beach , United States travel blog

Nye oplevelser.

A travel blog entry by bumle

Tidligt op, ja der var ingen vej uden om, for turen jeg havde booket os på startede kl. 0900, og der var en halv times tid der ned. En tur på en pongtong båd ud i Elkhorn Slough, og jeg må sige at de 2 timer turen varede føltes kun som 15 ...

Gamle steder besøges, Sunset State Beach, United States travel blog

Gamle steder besøges

A travel blog entry by bumle

... . Turen hjem gik langs kysten hvor vi sagde goddag til jordegeren og de sædvanlige dyr der er der, der efter gik ind igennem  Carmel Vally og så over en lille bakketop, før vi drejede tilbage mod Sunset Beach Igen en god dag. ...