Champaign

Drury Inn & Suites Champaign

905 W Anthony Dr, Champaign, United States

Travel Blogs from Champaign

Champaign Travel Blogs (85)
Dive Shops and Cameras, Champaign, United States travel blog

Dive Shops and Cameras

A travel blog entry by mferri3

I bought my camera accesories today, which is nice.  I'll have an extra battery and charger for the trip.  I also got the waterproof camera case, and I'm excited to play with that.  I know the SD1100 doesn't have a very good flash in air ...

Von Geschäftsessen und (mal wieder) der ..., Urbana-Champaign, United States travel blog

Von Geschäftsessen und (mal wieder) der ...

A travel blog entry by felixwck

... extra noch mal nach Chicago. Heute Abend geht's mit dem Zug zurück, so dass ich gegen 10.30pm wieder in Champaign aufschlage. What a shit! Ich habe gerade mit dem zuständigen Bootsmenschen gesprochen der super nett ist, doch leider nichts an meiner ...

I Feel You In My Heart, & I Don

I Feel You In My Heart, & I Don't Even Know You

A travel blog entry by roxyhart

Holy hell, I'm nineteen! Can you believe that? So I'm not sure what to say about my birthday, it was easily the best I could have hoped for. Halloween is my new favourite holiday. We went to dinner at Mago's a couple days before my actual birthday, ...

Von verschlüsselten Gesprächen und fliegenden ..., Urbana-Champaign, United States travel blog

Von verschlüsselten Gesprächen und fliegenden ...

A travel blog entry by felixwck

Von verschlüsselten Gesprächen und fliegenden Bällen so, war nicht so ergiebig. die hatten nicht mal kugelschreiber da :-( . einstellen wollten sie mich auch nicht, da ich die falsche staatsangehörigkeit habe - na so ein aerger. die suchen ...