Madrid

Gestrand in Madrid, Madrid, Spanje travel blog

Gestrand in Madrid

A travel blog entry by lale1

... dat we pas om 9 uur mogen instappen en het wordt uiteindelijk 10 uur voordat we vertrekken. Om 12.15 staan we op Madrid waar de aansluitende vluchten natuurlijk al vertrokken zijn. Keuze om nog vannacht via Mexico te gaan of morgen via San José en ...

Spanje, Madrid, Madrid, Spanje travel blog

Spanje, Madrid

A travel blog entry by emmerzee

Vanochtend zijn we per fiets naar het treinstation Aranjuez gefietst en daarvandaan met de trein naar Madrid (47 km). Uitgestapt op station Atocha, daarna een bezoek aan het Centro de Arte Reina Sofia. Een museum voor moderne kunst met onder andere werken ...

Ola Madrid, Madrid, Spanje travel blog

Ola Madrid

A travel blog entry by chris_yvette

Madrid is een wereldstad, heerlijk om in rond te lopen door de drukte en de mensen die er lopen. Fijn om weer eens in een metro te zitten, dat geeft zo'n dag echt het gevoel van een stedentrip. De bedoeling was om de kledingkast eens flink bij te vullen, ...

Madrid (1), Madrid, Spanje travel blog

Madrid (1)

A travel blog entry by cecilia74

Random things that I noticed in Madrid... - People are just as glued to their phones here as in the Netherlands or maybe even more so. Many of them almost bump into you while walking because they only have eyes for their phone. - The unwritten rules ...