Yaiza

We gaan naar Lanzarote, Yaiza, Spain and Canary Islands travel blog

We gaan naar Lanzarote

A travel blog entry by carmar

... in kustplaatsjes. Het is gelukkig nog het begin van het seizoen. Nu zitten we op de patio van het huis en gaan vanavond in Yaiza eten. Daarna vroeg naar bed; het was immers heel vroeg vanochtend. O ja, het is hier een uurtje eerder, dus dat uur moeten we ...

Groen water en wit strand, Yaiza, Spain and Canary Islands travel blog

Groen water en wit strand

A travel blog entry by carmar

Vandaag staan we laat op. Dat moet ook wel want het ontbijt begint pas om half negen. We kijken uit het raam en zien geen zon. Er ligt een wolkendek over Lanzarote. Maar goed, niet getreurd want het waait hier altijd stevig door. Een uurtje later is de ...

Timanfaya, Timanfaya, Spain travel blog

Timanfaya

A travel blog entry by kieron_a_m

^_^ ...

Marktdag, Yaiza, Spain and Canary Islands travel blog

Marktdag

A travel blog entry by carmar

Eerst maar even over gisteravond. Het was de tweede keer dat we aan zee vis hebben gegeten. Jawel, het eiland leeft van vis dus ik (Marcel) moet er ook aan geloven. Eergisteren aan de oostkant van het eiland en gisteren aan de westkant van het eiland. We ...