Pitres

naar de Sierra Nevada, Pitres, Spain travel blog

naar de Sierra Nevada

A travel blog entry by hilde

De laatste avond in Marokko eten we couscous met kip in een restaurant met 2 verdiepingen waarvan de bovenste een terras heeft dat een mooi uitzicht biedt op het dorpsplein van Chefchaouen: La Casa de Aladdin. Het eten is uitstekend, een aanrader. Nadien ...

Hiking, haunting and the chain of people, Pitres, Spain travel blog

Hiking, haunting and the chain of people

A travel blog entry by isigoeses

... is a period of time in all our lives where we sit down and we notice: This is just too much to comprehend. I talked, thought and discussed relationships of any kind so much this week that I am just confused, lost and unsure about this topic now. And just ...

Mulhacén, Pitres, Spain travel blog

Mulhacén

A travel blog entry by hilde

... vallei naar vallei, kloof na kloof overstekend, geen meter plat. Maar prachtig. Hier komen we terug. We staan op een camping in Pitres, goed in de schaduw. En bereiden ons mentaal voor op het einde van onze vakantie, morgen moeten we de terugrit ...