Peguera

Wandelingske in Paguera en omgeving, Peguera, Spain travel blog

Wandelingske in Paguera en omgeving

A travel blog entry by vangorp

Goed geslapen onder een dun lakentje! :-) Het is hier immers nog vrij warm voor de tijd van 't jaar. Zelfs naar normen van Mallorca. Voor het ontbijt ga ik nog even op zoek in de winkelstraat om te zoeken of er in dit Duits dorp ook een Belgische krant ...

Mallorca 2004, Peguera, Spain travel blog

Mallorca 2004

A travel blog entry by awacation

Hierzu gibt es leider keinen Text, nur mein Video von damals: Mallorca 2004 auf YouTube ...

Paguera, Peguera, Spain and Canary Islands travel blog

Paguera

A travel blog entry by mesdale

... Villamil. Once time having dinner at Madame Villamil's house. We then stayed at the Es Turo apartments next door. Fell in love for the first time, at the tender age of 11, with a girl called Sally who had long blonde hair and was from Gerrards ...

Aankomst in Mallorca, Peguera, Spain travel blog

Aankomst in Mallorca

A travel blog entry by vangorp

De wekker loopt af om 6u45. Ik sta op met een licht hoofd, ruim op en vertrek naar het station. Ondanks heel wat getaffel aan de wachtrij om een ticket te kopen voor de pendel, haal ik de pendel nog net. Op naar de luchthaven. Weinig volk om aan te ...