Nizhneudinsk

Nizhneudinsk, Russian Federation

Travel Blogs from Nizhneudinsk

Nizhneudinsk Travel Blogs (3)
Trans-Siberian Journey: Krasnoyarsk - Listvjanka, Nizhneudinsk, Russia travel blog

Trans-Siberian Journey: Krasnoyarsk - Listvjanka

A travel blog entry by agi_and_rudi

... village of Listvjanka is 70km south of Irkutsk near the point where the Angara River leaves Lake Baikal. In the minibus we meet a Russian/French travelling couple (Vladimir and Amandine) that are going to the same village as we are. Thus, we make a ...

Junaelämää, Tajshet-Nizhneudinsk, Russia travel blog

Junaelämää

A travel blog entry by spanttil

4600 km Moskovasta   Kävimme illalla ravintolavaunussa ja söimme lihaa (=tarjoilija hiplaa rannetta) ja perunamuusia (=tarjoilija hakkaa ilmaan) eli kartosh - jotain ja joimme Baltika no. 9:ä. Halusimme borssikeittoa, mutta sitä ei ...

Journée dans le train, Nizhneudinsk, Russia travel blog

Journée dans le train

A travel blog entry by bourlingueur

... et légendes russes. On y imagine des chasseurs d'ours, des sorcières et des meutes de loups. Le soir, nous nous arrêtons à Nizhneudinsk connu pour sa ruée vers l'or et ses fourrures.  La journée est passée vite, nous avons aisément repris ...