Tulcea

Fotopotep po delti Donave, Murighiol, Romania travel blog

Fotopotep po delti Donave

A travel blog entry by bibka

Voden ogled po delti Donave imamo zmenjen za ob osmih zjutraj, saj je po mnenju našega vodiča takrat najbolj primeren čas za občudovanje ptic, ki se prebujajo v novi dan. Seveda smo mi pokonci že bistveno prej, ker so dejansko ...

the door of danube delta, Tulcea, Romania travel blog

the door of danube delta

A travel blog entry by fabien

we met a very nice group of people, we went to the so funny rocknight! tulcea ...

Dez, sonce, dez, cas pa prehitro mineva, Murighiol, Romania travel blog

Dez, sonce, dez, cas pa prehitro mineva

A travel blog entry by bibka

Ko danes poskušam zapisati z zamudo dogajanje zadnjih treh dni, se znajdem pred dilemo, ki je podobna tisti, ko ti nekdo reče: dolgo te nisem slišal, kako si? Dobro, odgovoriš. In potem naslednje vprašanje: in kaj ...

Donauradweg; Jurilovca to Tulcea, 100.4 Kilometers, Tulcea, Romania travel blog

Donauradweg; Jurilovca to Tulcea, 100.4 Kilometers

A travel blog entry by michellendave

... to Tulcea, 100.4 kilometers Grand Total; 3105.2 kilometers;   Hiro's Story;   Jurilovsca→Tulcea ...