Saint-Paul

Saint-Paul, Reunion

Travel Blogs from Saint-Paul

Saint-Paul Travel Blogs (9)
2 days in the Twin Cities , St Paul, United States travel blog

2 days in the Twin Cities

A travel blog entry by thesairs

... have been up to since last we crossed paths.   We also had time to visit the State Capitol in St. Paul.  It is a very impressive building and the grounds were the most pristine we have seen   After the Capitol we headed ...

Third Culture Kids - Adults of the Recession , Saint Paul, United States travel blog

Third Culture Kids - Adults of the Recession

A travel blog entry by bonbons_travels

Homewood Suites said they only have Smoking Rooms available, but not to worry they promised me. So when I land and live there for 3 weeks we will see. I'll be flying Delta/NorthWest. I love travel and meeting new people. I am grateful to be working ...

Treck dans le cirque de Mafat, Saint-Paul, Réunion travel blog

Treck dans le cirque de Mafat

A travel blog entry by santacruzer

Ce matin, départ de bonne heure car une longue journée nous attend. Au programme, trekking dans le cirque de Mafat. 7 heures de marche au programme dans l'un des plus beaux endroits de l'île. Nous partons en compagnie de Nuria Felliu ...

A LA PLAGE !!!, Saint-Paul, Reunion travel blog

A LA PLAGE !!!

A travel blog entry by olivier42

Nous avons privilégiée les plages de Saint Paul. Aprés avoir tenté celle de Saint Gilles les Bains, nous avons trouvé notre bonheur à l'Ermitage. La plage est précédée de nombreux filous qui permettent de se poser à l'ombre. L'Ermitage ...