Le Port

Semi-Raid - 43 kms, Dos d

Semi-Raid - 43 kms

A travel blog entry by gadjoxav

Arnaud a monté superbement la dernière grosse difficulté du parcours au moral, il a été magnifique !!! Par contre, pas de miracles, les crampes ont réapparus, les douleurs aux genous sont là, c'est trop dangereux de repartir pour les 20 derniers ...

Semi-Raid - 36 kms, Deux Bras, Reunion travel blog

Semi-Raid - 36 kms

A travel blog entry by gadjoxav

Enfin à Deux Bras !!! On se fait un vrai repas (poulet pâtes) et une podologue me soigne les crevasses au pied droit. Résultat, on repart 45 minutes plus tard, j'ai des jambes neuves ... fabuleux. Par contre, Arnaud a les jambes très lourdes, des ...

Trou aux Cerf Crater, Le Port, Mauritius travel blog

Trou aux Cerf Crater

A travel blog entry by easygeeze

... , as if we haven't had enough stormy seas to cope with already.  It was then I noticed we were the only vessel departing port, everyone else was inbound making for shelter, I know we're a dam sight bigger that all the other vessels but. ...

Oh no!!! It is more than half over!!!!, Le Port, Reunion travel blog

Oh no!!! It is more than half over!!!!

A travel blog entry by livin_the_dream

It was a sobering thought as we sailed away from Bali that my wonderful adventure is already more than half over! Rats! We are in Reunion which is part of France and is sometimes referred to as the Hawaii of France but then they have Tahiti as well so how ...