Marv„o

Marv„o Travel Blogs (3)
Invincible Marvão on the Fourth of July, Marvão, Portugal travel blog

Invincible Marvão on the Fourth of July

A travel blog entry by kdemps

... and figured in a number of major battles. We started up the hill too close to noon for comfort in the extremely hot weather Portugal was having during its heat wave. So, despite the great historical importance of many of the castle's features, I hit the ...

Marvao, Marvão, Portugal travel blog

Marvao

A travel blog entry by portugal160814

Ontbijt in Evora in travessa dos Lagares...twee muren met tafels met eten..ontbijt om u tegen te zeggen..vertrokken om 9.30 u richting Estremoz..mooie oude stad ...hier huist de marmerindustrie..De bomen veranderen hier ook in olijfbomen....Deze rit gaar ...

Excursie naar Monsanto, Marvão, Portugal travel blog

Excursie naar Monsanto

A travel blog entry by portugal160814

... aanraden van George..We rijden vandaag Spanje binnen via Valencia de Alcantara,Membrio,Alcantara, waar je puente Romana hebt.dan terug in Portugal..Segura,,Idanha a velha en dan Monsanto...een rit door de de siërra bij 32 graden van Spanje met de ...