Miedzygorze

Miedzygorze, Poland

Travel Blogs from Miedzygorze

Miedzygorze Travel Blogs (3)
Miejsce, w którym kończą się drogi, Międzygórze, Poland travel blog

Miejsce, w którym kończą się drogi

A travel blog entry by excaliburowa

Międzygórze to drugie moje ulubione miejsce zaraz po Kamieńcu Podolskim. Byłam tam wiele razy, jednak za kazdym kolejnym zaskakuje mnie ono jeszcze bardziej. Jest to na prawdę magiczne miejsce, które polecam odwiedzić ...

Old wooden houses at Międzygórze, Międzygórze, Poland travel blog

Old wooden houses at Międzygórze

A travel blog entry by dusty-hikers

... , but were short on time and did not spend more than an hour here. At 27m high, it is one of the tallest in Poland. Accessible via a steep rocky walkway that curves high around the basin of the pool, a large stream feeds the outlet and sunny glades are ...

Rama rama i nie ma rzeczy niemożliwych z LO3, Międzygórze, Poland travel blog

Rama rama i nie ma rzeczy niemożliwych z LO3

A travel blog entry by excaliburowa

Ferie zimowe w tym roku zapowiadały się mało śnieżnie. Akurat miała nadejść zapowiadana od dawna odwilż. 28.01.13r pojawiłam się na Dworcu Głównym we Wrocławiu, o bladym ...