Kielce

Kielce Travel Blogs (10)
Zlot in Kielce, Kielce, Poland travel blog

Zlot in Kielce

A travel blog entry by mrewkowski

... of fun and hot air balloon rides. -          Many scout groups in Poland practice specific specializations and brought them here to show others. These include rock climbing (there were two walls brought to ...

To już jest koniec!, Kielce, Poland travel blog

To już jest koniec!

A travel blog entry by kaya_travel

Ruch niewielki. Przy herbacie czekamy na auto jadące do Polski. Dopiero po 7 na parkingu spotykamy polskie małżeństwo - jadą do Kalisza, zabierają nas! Już niedługo Polska :))) Przed 11-tą przekraczamy ...

Przygotowania... / Preparing..., Kielce, Poland travel blog

Przygotowania... / Preparing...

A travel blog entry by kaya_travel

Sytuacja polityczna w Kirgistanie nieciekawa. A wszystko zaczęło się od obalenia w kwietniu prezydenta Bakijewa. Później zamieszki etniczne w pierwszej połowie czerwca, zginęło ok 2 tys osób, głównie ...

I

I'm Going Back To The Start

A travel blog entry by jalek

... to a full 2 lane highway is expected to finish before the 2012 Euro Cup which will be hosted jointly by Poland and Ukrane. We arrived in Kielce mid afternoon where we met my cousin Urszula, at her son's vacant apartment. The apartment used to be my ...