Gliwice

Sezam Hotel Gliwice

44-100 Gliwice, Gliwice, Poland

Travel Blogs from Gliwice

Gliwice Travel Blogs (13)
74 Trouble-Free Miles On A New Back Wheel, Pyskowice, Poland travel blog

74 Trouble-Free Miles On A New Back Wheel

A travel blog entry by istanbultoparis

Hi Everyone, After a very restful rest day in Krakow we covered 74 miles today to reach Pyskowice. We all enjoyed Krakow which is a beautiful city and it was good to have a day out of the the saddle. It is good to know that we are over half way there in ...

Auschwitz-Birkenau, Birkenau, Poland travel blog

Auschwitz-Birkenau

A travel blog entry by cali

Today was pretty rough. First of all, we had a very early wake-up call. We had a seven hour bus ride to Poland. First stop... Auschwitz-Birkenau. Probably the most depressing day of my life. We toured Auschwitz and learned basically everything that I have ...

No dobra, a jak to wszystko zorganizowaliście, Gliwice, Poland travel blog

No dobra, a jak to wszystko zorganizowaliście

A travel blog entry by wrodar

Tak jak zapowiedziała moja małżonka, poniżej przedstawiam kilka szczegółów organizacyjnych, które mogą być przydatne dla osób chcących powtórzyć podobny wypad. 1. Transport a) Samoloty Podobnie jak ...

W domu, Gliwice, Poland travel blog

W domu

A travel blog entry by wrodar

Udalo się! Po trzech tygodniach podrozowania, cali i zdrowi dotarlismy do domu. Droga powrotna przebiegla nad wyraz sprawnie, Ania wykazala się wlasciwie wieksza pogoda ducha niż my, dlugi lot z Nowego Jorku do Paryza przespala, a w drodze ...