Sablayan

Sablayan, Philippines

Travel Blogs from Sablayan

Sablayan Travel Blogs (14)
Fun travel through Mindoro, Sablayan, Philippines travel blog

Fun travel through Mindoro

A travel blog entry by heli79

... at the town of San Jose - hurrah! - had some pot noodles for lunch before getting on another local bus to the next town, Sablayan. A few more hours on a dusty, bumpy road and a 20 min boat ride Martha, Camilla and I finally arrived at the North Pandan ...

Apo Reef Dive Trip, Sablayan, Philippines travel blog

Apo Reef Dive Trip

A travel blog entry by rjdemp

... things were, the toilet did have an excellent flush which was truly refreshing since that is usually a problem most places in the Philippines.  And the buffet was always a tasty combo of western and local, not surprising since the owners are French. ...

2014-11-08 Manila - Sablayan, Sablayan, Philippines travel blog

2014-11-08 Manila - Sablayan

A travel blog entry by erikaggerholm

... Færgeturen tog knap et par timer og nu kunne vi gå ombord i bussen på færgen. Efter endnu et par timer var vi fremme ved  Sablayan. Vi havde kørt i ris hele vejen. Dvs at  bønnerne tører deres ris på en varm landevej - i den ene side. Og ...

2014-11-09 rigtig kommet på landet på en Ø, Sablayan, Philippines travel blog

2014-11-09 rigtig kommet på landet på en Ø

A travel blog entry by erikaggerholm

Selv her i Sablayan forsøgte jeg at holde traditionen med en is  med mindst 3 kugler i hævd. Da cykel-ismanden med de 3 istyper pludseligt kom forbi, nåede jeg ikke at stoppe ham - ØV - måske næste søndag.................? Jeg bor på Gustavs ...