Masbate

Videos from Masbate

Masbate Videos (1)

Travel Blogs from Masbate

Masbate Travel Blogs (25)
Island life, island style. Bahala na., San Jacinto, Philippines travel blog

Island life, island style. Bahala na.

A travel blog entry by cyclingvietnam

. . . . . . . . . . . . . . . . Olimme siis jo aiemmin suunnitelleet menevamme Ticao Islandille pariksi paivaksi ottamaan ihan iisisti ennen kuin jatkamme matkaa kohti maan muita mahtavuuksia. Paasimme saarelle suoraan katevasti sukellusfirman kautta ...

Enemman aikaa kuin rahaa, Mandaon, Philippines travel blog

Enemman aikaa kuin rahaa

A travel blog entry by cyclingvietnam

Lahdimme toiveikkaina torstai aamuun saamiemme ennakotietojen mukaan: Bussi kuudelta Mandaoniin ja siita iisisti klo 8:n tai 10:n tai 2:n lautalla Roxasiin (lausutaan Rohas:)). Paasimme satamaan ja hamyn nakoinen ukko selittaa etta seuraava vene menee ...

Snorkelling, San Jacinto, Philippines travel blog

Snorkelling

A travel blog entry by cyclingvietnam

. . . . . . . . . . Aamulla oli tarkoitus valloitta Manta Bowl uudelleen, mutta sukelluskohteena oli San Miquel Island. Paatimme jattaa taman sulkelluksen valiin ja saastaa rahat tuleviin diveihin. Saimme idean kuitenkin menna lokkeilemaan veneelle ja ...

Palmuja 360, Masbate City, Philippines travel blog

Palmuja 360

A travel blog entry by cyclingvietnam

Kamat kasaan ja nokka kohti uusia seikkailuja. Saimme Resortista moottoripyora kyydin Lagundi nimiseen kaupunkiin josta oli tarkoitus jatkaa Masbate Islandille. Hyvat maisemat, mutta ei niin hyva tie vei meidat puolisen toista tuntia 14 km:n paahan. Jalat ...