Huaral

Huaral Travel Blogs (11)
Rupac ruins, Huaral, Peru travel blog

Rupac ruins

A travel blog entry by lizethperu

... 4:30 in the afternoon and i am writing this post from the inside of my tent located in Rupac ruins, north of Lima (Mountains of Huaral town) Im sharing the tent with my German friend katrin. I was invited by her to join her friends in this trip so we are ...

Ankunft in lima, Provinz Huaral, Peru travel blog

Ankunft in lima

A travel blog entry by katifabian

Am Tag des Abflugs der erste kleine Schock für uns! Warum auch immer, hatten wir beide die Flugzeit von 18 Uhr im Kopf. Als wir gegen 10 Uhr vormittags gaaaaanz gemütlich in unseren Unterlagen nachschauten und feststellten, der Flug ist doch ...

Freitag,Samstag (30. Tag unserer Reise) +Sonntag, Provinz Huaral, Peru travel blog

Freitag,Samstag (30. Tag unserer Reise) +Sonntag

A travel blog entry by katifabian

... , heute nur noch faul zu sein..... ;) Morgen gehts mit dem Flieger weiter nach Cusco, der ca 3500 Meter hohen gelegenen Stadt in Peru. Sie ist der Ausgangspunkt der Inkastadt Machu Pichu. Wir hoffen von der Höhenkrankheit verschont zu ...

Peru - Part 1 (Lima), Huaral, Peru travel blog

Peru - Part 1 (Lima)

A travel blog entry by schulmericas

After a little bit of a hiccup with our connecting flight to Peru out of the States (bloody airlines are all the same!), we finally managed to get ourselves into Lima- albeit one day later than scheduled. We arrived at the bustling and very foreign Lima ...