Wellington

Wellington, Nieuw-Zeeland

Travel Blogs from Wellington

Wellington Travel Blogs (5)
Overtocht Wellington -Picton (Zuidereiland ), Wellington, Nieuw-Zeeland travel blog

Overtocht Wellington -Picton (Zuidereiland )

A travel blog entry by jannetje

Tijd genoeg om aan dit verslag te beginnen. Wij staan hier op een treurigmakend terrein met vijf rijen auto's. De pont is 2 uur vertraagd. Kennelijk nog niet bekomen van het slechte weer van de afgelopen dagen. Wij hebben tot nog toe een dag gehad met ...

Wellington.Nieuwzeeland. 08.00--20.00, Wellington, Nieuw-Zeeland travel blog

Wellington.Nieuwzeeland. 08.00--20.00

A travel blog entry by romijnbot

Hallo hier een berichtje uit wellington We liggen in een baai maar midden in de stad we zijn vanmorgen al vroeg gaan wandelen Het was 18gr maar de wind was fris En vanmiddag gaan we op excursie Gr. Weer van ...

Windy Wellington, Wellington, Nieuw-Zeeland travel blog

Windy Wellington

A travel blog entry by bertelly25

... Maar boot was groot en steady. Op zee zie je zowel her zuider- als het noordereiland. Toen Abel Tasman de westkust van Nieuw Zeeland ontdekte, zag hij de overgang van het zuider- naar het noordereiland voor een baai aan. Door de krommingen, zie je ...

Vulkanen en reisgenoten, Wellington, Nieuw-Zeeland travel blog

Vulkanen en reisgenoten

A travel blog entry by hobbits

... met ontzettend veel interactieve displays naast traditionele kunst en tentoongestelde bijzonderheden. Zo waren er secties over het ontstaan van Nieuw-Zeeland en de cultuur van de Maori, maar ook hele gedeeltes gewijd aan de huidige natuur (van skeletten ...