Queenstown

Videos from Queenstown

Queenstown Videos (1)

Travel Blogs from Queenstown

Queenstown Travel Blogs (10)
Nieuw-Zeeland Zuidereiland, Queenstown, Nieuw-Zeeland travel blog

Nieuw-Zeeland Zuidereiland

A travel blog entry by dieneke23

... dag lui gedaan en met Lies en Brenda een dag op het strand liggen zonnen bij het meer met prachtig uitzicht! Ik vind Queenstown echt een leuk dorpje :) Ik heb nog een paar weken te gaan in Nieuw-Zeeland en geniet er iedere seconde van. I love NZ :) ...

Queenstown, Queenstown, Nieuw-Zeeland travel blog

Queenstown

A travel blog entry by thijs-lisa

Jarig in Nieuw Zeeland, Queenstown, Nieuw-Zeeland travel blog

Jarig in Nieuw Zeeland

A travel blog entry by sieb

Wat een feest! Ik ben jarig in Nieuw Zeeland!! De voorpret begon al aan boord de 'Navigator' (de 9e). De crew/ bemanning op t schip kwam me na het avondeten met een mini Pavlova kaarsje en chocolade versiersels met Happy Birthday al zingend feliciteren. ...

Planking in the bush, Queenstown, Nieuw-Zeeland travel blog

Planking in the bush

A travel blog entry by marieke-wietse

... , alleen de kiwi staat nog hoog genoteerd. Dat wordt een missie voor de komende weken. Op dit moment bevinden we ons in Queenstown. Dit modaine koninginnestadje is de place to be om oud en nieuw op het zuidereiland te vieren. Niet alleen wij weten ...