Picton

Queen Charlotte Track, Picton, Nieuw-Zeeland travel blog

Queen Charlotte Track

A travel blog entry by bertelly25

... uur. Zo hebben we al een aantal schitterende wandelingen gemaakt. Het meeste dat we doen en zien lees ik in het ANWB boekje van Nieuw Zeeland (Harry). Of we horen het van andere mensen, we lezen het in foldertjes, info borden, of een van de meiden heeft ...

Marlborough Sounds, Picton, Nieuw-Zeeland travel blog

Marlborough Sounds

A travel blog entry by dieter.boesmans

Toen we vanochtend opstonden met het mooie uitzicht op de Kenupuru Sounds was de stress van gisteren snel vergeten. Bij het inchecken bleek immers dat onze ferry van 15 uur averij had opgelopen en nog aan de verkeerde kant van de Cook Strait zat. We ...

Van Picton naar het Abel Tasman park., Picton, Nieuw-Zeeland travel blog

Van Picton naar het Abel Tasman park.

A travel blog entry by jannetje

Picton blijkt bij daglicht een aardig havenplaatsje te zijn. Vooral als de zon schijnt. Overal plaquettes met namen van gesneuvelde NZ. Ook hier. Onze Engelse vrienden wisten voor hun verschillende oorlogen overal soldaatjes vandaan te halen. Voor de ...

Het Zuidereiland, Picton, Nieuw-Zeeland travel blog

Het Zuidereiland

A travel blog entry by petermoorman

... overstroomd. Een soortement van fjorden, zeg maar. Prachtige plaatjes geschoten tijdens deze 3 uur durende tocht. Na aankomt In Picton hebben we onze huurauto opgehaald. Een hernieuwde kennismaking met een voor ons bekende auto. Wil je meer weten? Lees ...