Omarama

Lake Dunstan, Omarama, Nieuw-Zeeland travel blog

Lake Dunstan

A travel blog entry by petermoorman

Op terugweg naar Omarama kwamen we langs Lake Dunstan. Prachtige kleuren. Het hotel in the middle of nowhere spreekt voor ...

Een hele fijne Kerst, Omarama, Nieuw-Zeeland travel blog

Een hele fijne Kerst

A travel blog entry by petermoorman

Vanuit Omarama NZ wensen Ada en Wim, Maria en Peter iedereen een hele fijne Kerst. Het eerste filmpje mislukte. Het tweede ging goed. Natuurlijk ook de beste wensen voor iedereen buiten Nederland. ...

Op de fiets, Omarama, Nieuw-Zeeland travel blog

Op de fiets

A travel blog entry by petermoorman

... Ada en Wim van bovenaf. Daarna de mountainbikes achterop de auto en gezet en een tocht gemaakt langs lake Pukaki. Via een nieuw aangelegd fietspad een erg mooie tocht gemaakt. Mount Cook was op de heenweg goed zichtbaar. De foto's spreken verder voor ...

Kermisweer, Omarama, Nieuw-Zeeland travel blog

Kermisweer

A travel blog entry by petermoorman

Voor het eerst in ons leven brengen we Kerstmis door in het buitenland en dan nog wel down under. Het weer hier lijkt eerder op Kermisweer (bekend voor de Ulftsen onder de lezers) dan op Kerstmisweer. Het is hier 33 graden en volop zon. Vanochtend ...