Nelson

Nelson Travel Blogs (9)
Abel Tasman met een zeilboot, Marahau, Nieuw-Zeeland travel blog

Abel Tasman met een zeilboot

A travel blog entry by sieb

De vogels wekken ons samen met de opkomende zon rond wen uur of half zes maar we weten het slapen nog even te rekken. Wel zo prettig want voor vandaag staat er nog een aardige tocht op het programma. We worden verrast met een heerlijk ontbijt, we dopen ...

We zijn in Nelson, Nelson, Nieuw-Zeeland travel blog

We zijn in Nelson

A travel blog entry by bertelly25

Gisteren zijn we in Nelson aangekomen. Nelson ligt in het noorden van het zuidereiland. We hebben de laatste paar dagen weer veel verschillende landschappen gezien. Maar eerst iets over de wegen. Snelwegen kennen ze hier (in ieder geval op het ...

Marlborough Sounds and Nelson, Nelson, Nieuw-Zeeland travel blog

Marlborough Sounds and Nelson

A travel blog entry by dieter.boesmans

... waren de weersomstandigheden echter beter zo, want er waren te gekke golven om over te varen! Daarna zijn we doorgereden naar Nelson, een gezellige stad, waar we lekkere taartjes gegeten hebben (wel, de taartjes waren voor Stéphanie, Dieter hield ...

Mapua, Mapua, Nieuw-Zeeland travel blog

Mapua

A travel blog entry by dieter.boesmans

We zijn nu in onze super gezellige B&B in Mapua. Het zonnetje schijnt en we hebben ons lekker in de schaduw geïnstalleerd, aangezien er wat nieuwe verbrande huid is opgedoken, ondanks het zorgvuldige insmeren... Vanavond gaan we lekker uiteten ...