Motueka

Motueka Travel Blogs (3)
Wandeling en zwemmen, Motueka, Nieuw-Zeeland travel blog

Wandeling en zwemmen

A travel blog entry by jannetje

Er is hier een uitgebreid systeem van watertaxi's. De stranden in het Abel Tasmanpark kunnen uitsluitend via de zee worden bereikt. Bij een strand eindigen of beginnen verschillende wandelingen met verschillende lengtes. Je moet van tevoren aangeven hoe ...

Abel Tasman, Motueka, Nieuw-Zeeland travel blog

Abel Tasman

A travel blog entry by petermoorman

Vandaag het nationaal park bezocht vernoemd naar onze Abel Tasman uit Lutjegast, die in december 1642 deze omgeving als eerste Europeaan ontdekte. Hij kende hier niet veel geluk, want vier bemanningsleden werden hier gedood door Maori. Daarop noemde hij ...

WOW, Motueka, Nieuw-Zeeland travel blog

WOW

A travel blog entry by petermoorman

... opmerking. Als je het vergelijkt met hun Nederlands zou dat wel eens kunnen kloppen. We zijn nu in een Holiday Park in Motueka en hebben voor twee nachten een huisje gehuurd. Morgen maken we een vaar- en wandeltocht in het Abel Tasman National ...