Kaikoura

Kaikoura, Nieuw-Zeeland

Travel Blogs from Kaikoura

Kaikoura Travel Blogs (6)
Weer terug aan de oostkust, Kaikoura, Nieuw-Zeeland travel blog

Weer terug aan de oostkust

A travel blog entry by bertelly25

... ligt. Eind van de dag kwamen we in Nelson aan. De baai bij Nelson is zo'n beetje de Coterie d'Azur van Nieuw Zeeland. Zonovergoten en met een aantrekkingskracht op kunstenaars en artiesten. Beetje trendy dus. Maar toen wij aankwamen, van een zonnige ...

Foto's 16-18 dec

A travel blog entry by bertelly25

Smaug the Stupendous, Kaikoura, Nieuw-Zeeland travel blog

Smaug the Stupendous

A travel blog entry by hobbits

... . Na de vaartocht van 3,5 uur, die we voornamelijk lezend en gamend hebben doorgebracht, was het nog twee uur rijden naar Kaikoura. Tijdens deze autorit hielden we ons bezig met ons vergapen aan wederom een nieuw soort landschap; we reden het grootste ...

Nelson, mosselen en de ruige kust in het Oosten, Kaikoura, Nieuw-Zeeland travel blog

Nelson, mosselen en de ruige kust in het Oosten

A travel blog entry by sieb

... rotspartijen en heel veel zeehonden. En langs de route ligt een treinspoor, maar we hebben nog geen trein zien rijden! De regio bij Kaikoura is bekend om z'n goede crayfish (soort kreeft) en we zijn getipt om dit bij Nins Bin te halen. Een caravan aan ...