Christchurch

Christchurch, Nieuw-Zeeland

Travel Blogs from Christchurch

Christchurch Travel Blogs (30)
Langs de oostkust, Christchurch, Nieuw-Zeeland travel blog

Langs de oostkust

A travel blog entry by wendypiersma

... en het Canterbury museum in gelopen, wat direct naast het informatiecentrum lag. Hier was een Maoritentoonstelling, kunst uit Christchurch maar ook uit China, allerlei opgezette dieren die voorkwamen in NZ en een tentoonstelling over een ouder echtpaar ...

Mount Cook, Mount Cook National Park, Nieuw-Zeeland travel blog

Mount Cook

A travel blog entry by freyavervoort

... zit er nog een stuk van 200m! Deze uitstap (Mount Cook in het algemeen eigenlijk) is samen met White Island mijn hoogtepunt van Nieuw-Zeeland. Mount Cook NP was echt prachtig! Om 18u was ik weer terug bij The Hermitage en ik ging nog een wandeling doen, ...

Weer terug aan de oostkust, Kaikoura, Nieuw-Zeeland travel blog

Weer terug aan de oostkust

A travel blog entry by bertelly25

... ligt. Eind van de dag kwamen we in Nelson aan. De baai bij Nelson is zo'n beetje de Coterie d'Azur van Nieuw Zeeland. Zonovergoten en met een aantrekkingskracht op kunstenaars en artiesten. Beetje trendy dus. Maar toen wij aankwamen, van een zonnige ...

Kaikoura - Christchurch, Christchurch, Nieuw-Zeeland travel blog

Kaikoura - Christchurch

A travel blog entry by david_de_lomb

Vandaag stond er een lange verplaatsing op het programma, van Kaikoura naar Christchurch daar kon je het Antarticamuseum gaan bezoeken maar dit heb ik aan mij laten voorbij ...