Christchurch

Christchurch, Nieuw-Zeeland

Travel Blogs from Christchurch

Christchurch Travel Blogs (29)
Kaikoura en Christchurch, Christchurch, Nieuw-Zeeland travel blog

Kaikoura en Christchurch

A travel blog entry by kees.evelien

... om te zien. Mee zwemmend met de boot en springend uit het water! Na Kaikoura was het tijd voor de laatste locatie Christchurch. Hoewel een groot deel van het centrum nog steeds te lijden heeft onder de aardbeving van twee jaar geleden waren de delen die ...

Weer terug aan de oostkust, Kaikoura, Nieuw-Zeeland travel blog

Weer terug aan de oostkust

A travel blog entry by bertelly25

... ligt. Eind van de dag kwamen we in Nelson aan. De baai bij Nelson is zo'n beetje de Coterie d'Azur van Nieuw Zeeland. Zonovergoten en met een aantrekkingskracht op kunstenaars en artiesten. Beetje trendy dus. Maar toen wij aankwamen, van een zonnige ...

Kaikoura - Christchurch, Christchurch, Nieuw-Zeeland travel blog

Kaikoura - Christchurch

A travel blog entry by david_de_lomb

Vandaag stond er een lange verplaatsing op het programma, van Kaikoura naar Christchurch daar kon je het Antarticamuseum gaan bezoeken maar dit heb ik aan mij laten voorbij ...

Christchurch - Akaroa, Akaroa, Nieuw-Zeeland travel blog

Christchurch - Akaroa

A travel blog entry by david_de_lomb

... aan het museum vervolgden we onze weg naar Akaroa. Hier zijn we even gestopt aan één van de bekenste kunstenaars van nieuw zeeland en precies iemand met heel veel tijd want haar tuin was één grote mozaiek. Dan als laatste stop naar de ...