Reefton

Reefton, New Zealand

Travel Blogs from Reefton

Reefton Travel Blogs (39)
Familienzeit in Neuseeland, Reefton, New Zealand travel blog

Familienzeit in Neuseeland

A travel blog entry by melenz

Hey ihr, mal wieder ein kleiner Eintrag von mir, vom anderen Ende der Welt. Seit dem 23. bin ich jetzt mit meinem Vater und meiner Schwester unterwegs und wir haben schon einige 100 km auf den Strassen der Suedinsel zurueckgelegt (die Route koennt ihr ...

Carry on Camping, Reefton, New Zealand travel blog

Carry on Camping

A travel blog entry by lynnandkriss

... escapades will be aware that we are woefully unprepared as far as cooking equipment is concerned and we haven't broken that habit yet in New Zealand. The eggs remained in the basket and we headed off before 9am. When we came to NZ two and a half years ...

Slab Hut Creek, Reefton, New Zealand travel blog

Slab Hut Creek

A travel blog entry by littlelow

On our way to Slab Hut Creek we stopped off at Lake Rotoroa, very similar name to the lake on the north island, it was a rely foggy misty day and it gave a real mystical feel to the lake, the sand flies were horrendous so we didnt stay long!!!! We stayed ...