Kahurangi National Park

Kahurangi National Park, New Zealand

Videos from Kahurangi National Park

Kahurangi National Park Videos (1)

Travel Blogs from Kahurangi National Park

Kahurangi National Park Travel Blogs (12)
KAHURANGI NATIONAL PARK, Kahurangi national park, New Zealand travel blog

KAHURANGI NATIONAL PARK

A travel blog entry by littlelow

We moved onto our next National Park, which was massive, It was off highway 60 again, down Cobb Road, to Cobb Resevoir, it took us 3 hours to get here!!! It was approx 28KM of gravel, but the drive was stunning, we were getting happier and happier the ...

Eaten Alive, Kahurangi National Park, New Zealand travel blog

Eaten Alive

A travel blog entry by schwate

... gezeigt. Ob ich ihn noch einmal wandere, weiss ich nicht, vielleicht in Kombination mit einem anderen Track durch den Kahurangi Park, der einen wieder zurueck in den Tasman District bringt. Gruss Ralf P.S. Heaphy Track Fun Fact The trailheads ...

Welcome to the Wet Coast, Kahurangi National Park, New Zealand travel blog

Welcome to the Wet Coast

A travel blog entry by schwate

Kia Ora, am Morgen regnete es immer noch. Habe eine kurze Pause im Regen genutzt um mein Zelt abzubauen, dann wurde es allerdings schlimmer (der Brasilianer war bis 12 Uhr dann im Zelt bevor die naechste Pause es ihm erlaubte sein Zelt ...

The Downs, Kahurangi National Park, New Zealand travel blog

The Downs

A travel blog entry by schwate

... er ueber den Track schob). Am Abend hat es dann angefangen zu regnen, nun, im Zelt werde ich nicht nass, aber mein Zelt wird nass... Gruss Ralf P.S. Heaphy Track Fun Fact The Heaphy Track is the longest of the New Zealand Great Walks ...