Spakenburg

Spakenburg, Netherlands

Travel Blogs from Spakenburg

Spakenburg Travel Blogs (7)
Het museum en een korenmolen, Spakenburg, Netherlands travel blog

Het museum en een korenmolen

A travel blog entry by pascale7171153

Er was ons aangeraden om het museum Spakenburg eens te doen en ja hoor dat was echt de moeite. Het was een combinatie van museum en café. Zeer interessant en leuk. Daarbij konden we direct na de toeristische toer een koffie met ...

De haven, Spakenburg, Netherlands travel blog

De haven

A travel blog entry by pascale7171153

We reden door de Kerkstraat en deze liep dood op de markt die daar stond. Echter we hadden veel geluk met de parkeerplaats en vlakbij konden we onze auto kwijt.     Eerst wat over de markt slenteren en dan ...

Old Fishing Village, Spakenburg, Netherlands travel blog

Old Fishing Village

A travel blog entry by karmic

Today we had the pleasure of seeing Spakenburg with Ellen and Jan. This is a lovely old fishing and boating village that hasn't changed that much in the past couple of hundred ...

My Dutch Family, Spakenburg, Netherlands travel blog

My Dutch Family

A travel blog entry by willtao

... to stay inconspicuous. Obviously that didn't work. Over dinner we talked about so many things, from the medical system of the Netherlands and Australia to traveling around the world. I had a great time, I hope they have also enjoyed my company.  ...