Molenschot

Molenschot, Netherlands

Travel Blogs from Molenschot

Molenschot Travel Blogs (7)
Mijn laatste dag op de camping, Rijen, Netherlands travel blog

Mijn laatste dag op de camping

A travel blog entry by pascale7171153

Morgenvroeg komt de eigenares terug uit verlof, dus dit is mijn laatste dag op de camping. Aan één kant vind ik het wel jammer, want eigenlijk heb ik hier een heel leuk verlof gehad, maar aan de andere kant ben ik wel blij ...

Wandelroute Molenschot, Rijen, Netherlands travel blog

Wandelroute Molenschot

A travel blog entry by pascale7171153

... ;te gaan. Op dezelfde Toeristiche Kaart die ik had, staan er meerdere wandel- of fietsroutes. Deze keer viel mijn oog op de "Wandelroute Molenschot". Ik nam toch de fiets mee, omdat ik er van uit ging dat dat ook zou gaan en de totale afstand die zij ...

Veel lawaai en ongenode gasten, Rijen, Netherlands travel blog

Veel lawaai en ongenode gasten

A travel blog entry by pascale7171153

De camping op zich is schitterend, maar het is een zeer lawaaierige camping. Hier vlakbij ligt een militair vliegveld, een grote weg en een spoorweg. De helikopters vliegen constant op en af en dat gaat zo gans de dag door tot in ...

Kunstroute Boswachterij Dorst, Rijen, Netherlands travel blog

Kunstroute Boswachterij Dorst

A travel blog entry by pascale7171153

Ook nu was het nog steeds schitterend weer. Ik had een toeristische kaart te pakken gekregen en besloot om de Kunstroute Boswachterij Dorst met de fiets eens te proberen. Deze is maar 13 Km lang en het was ondertussen al 15 uur ...