Gilze

Alles geregeld...., Gilze, Netherlands travel blog

Alles geregeld....

A travel blog entry by margareth.frans

Nog een kleine 10 weken te gaan.   Het lijkt heel erg lang maar tien weken vliegen voorbij. Voor mij voelt het alsof we volgende week al vertrekken.  Daarom ben ik inmiddels aan de blog begonnen. Dat geeft dan ook meteen iedereen die ons ...

Aftellen...., Gilze, Netherlands travel blog

Aftellen....

A travel blog entry by margareth.frans

Nog 9 dagen.... echt aftellen nu. De agenda voor de komende week staat overvol. Nog een paar dagen werken, tandarts, pedicure, kapper, orthopedisch schoenmaker, oppassen, visites, inpakken....en dan ook nog de laatste loodjes thuis want je wilt het ...

Geboekt!, Gilze, Netherlands travel blog

Geboekt!

A travel blog entry by margareth.frans

Geboekt! Nog een klein jaartje, dan kunnen we eindelijk weer gaan. Op 29 september 2016 hopen we te vertrekken voor een campertocht van twee maanden door AustraliŽ. Ik kan niet wachten tot het zo ver is! Het eerste, en tevens grootste deel van de reis ...

Wandelen tussen de wilde dieren., Gilze, Netherlands travel blog

Wandelen tussen de wilde dieren.

A travel blog entry by margareth.frans

Een olifant op vrijersvoeten, vechtende beren, klimmende leeuwen, het kan allemaal bij Safaripark Beekse Bergen. Ik moet wandelen van de dokter en waar kun je beter wandelen dan daar? Het weer is niet geweldig. Voor ons dan. Maar voor de dieren blijkbaar ...