Deventer

Hotel Royal Deventer

Brink 94, Deventer, The Netherlands

Travel Blogs from Deventer

Deventer Travel Blogs (19)
I finally made it to Holland, Deventer, Netherlands travel blog

I finally made it to Holland

A travel blog entry by shanam6m

... two adorable daughers came in the pouring rain to pick me up at the gas station.  We arrived their beautiful home in Deventer and I knew it was a place I could take a deep breath...and relax.  The days ahead were wonderful...full of ...

Toch nog even weg, Deventer, Netherlands travel blog

Toch nog even weg

A travel blog entry by opzoeknaardekou

We hebben besloten maar een stukje te graag reizen. Op zoek naar de zon kon niet meer omdat alle vliegpunten al verbruikt waren. dan maar een alternatief op zoek naar de koud ...

dad

dad's funeral

A travel blog entry by margreet98

My parents had decided to move back to Holland after 15 years in the US and dad booked a trip on the Queen Elizabeth II from NYC so that they could return in style.  Shockingly, he died of a heart attack the day before arriving in France and I ...

Nog 16 uur voor vertrek, Deventer, Nederland travel blog

Nog 16 uur voor vertrek

A travel blog entry by mariekebrinks

Eerste kerstdag 2012, en wij vertrekken na het kersdiner voor twee weken richting het Noorden. Twee jaar geleden is het alweer mijn trip met de orient express. In Twee weken door oostenrijk, Hongarije, Roemenie, Bulgarije. Turkije, Griekenland en ...