Almere

Voorspel, Almere, Netherlands travel blog

Voorspel

A travel blog entry by mendekie

Oh shit! Ik ga gewoon echt naar IndonesiŽ! De tickets zijn geboekt en op zaterdag 17 augustus 2013 vertrek ik samen met Gijs, Nanouk en Max. Ik had niet verwacht dat we het echt zouden doen en dacht dat het meer een beetje fantaseren was. Ik kan ...

Ready for take off..., Almere, Netherlands travel blog

Ready for take off...

A travel blog entry by mendekie

... moment verwacht een zombie te zien strompelen. Misschien ben ik dan toch een beetje slaapdronken.  Eenmaal op Almere Centraal kopen we onze allerlaatste vertrouwde papieren treinkaartjes. Als we terug komen, zitten we jammer genoeg opgescheept ...

Wat een avontuur..., Almere, Netherlands travel blog

Wat een avontuur...

A travel blog entry by mendekie

Het was een geweldige vakantie, zoveel gezien en gedaan. Jammer van de reizigersdiarree, maar dan hebben we dat ook eens meegemaakt en voor de volgende keer weet ik hoe ik daarmee om moet gaan. Ik was blij om weer thuis te zijn, mijn eigen bedje, ...

Aaargh Etihad Airways!, Almere, Netherlands travel blog

Aaargh Etihad Airways!

A travel blog entry by mendekie

We vliegen (bijna, bijna, bijna....) met Etihad naar Jakarta, via Abu Dhabi. Nou krijg ik gewoon tien dagen voor vertrek een e-mail, waarin staat dat ons vlucht schema gewijzigd is. En niet een kleine verandering, nee ze verknallen gelijk een volle dag! ...