Aus

Aus Travel Blogs (19)
Northwards - into Nambia, Aus, Namibia travel blog

Northwards - into Nambia

A travel blog entry by vicki

This is a top pick!

We headed out from Upington into Namibia.... A clear sign of the isolation and lack of population density (remember I come from London!!) was that the only signpost for miles simply said "Namibia 160km" - there was nothing else to write!! After ...

Gambijski konji in Kolmanskop, Aus, Namibia travel blog

Gambijski konji in Kolmanskop

A travel blog entry by bibka

Če hočeva videti puščavske konje, je najbolje, da sva v Gambi, tj njihovem napajališču okrog 10 ure. Že na poti tja zagledava posamezne primerke. V bližini napajališča je urejeno postajališče ...

Čez širjave, Aus, Namibia travel blog

Čez širjave

A travel blog entry by bibka

... - na te divje konje so zelo ponosni. Tudi kava, ki ti jo brezplačno postrežejo je prav okusna. Klein Aus Vista kamp je nedaleč naprej na velikem posestvu lastnikov, ki sta omenjena kot iniciatorja vseh velikih razvojnih projektov tukaj. ...

Pohajkovanje v okolici Ausa, Aus, Namibia travel blog

Pohajkovanje v okolici Ausa

A travel blog entry by bibka

... ;e ne more vzeti", pomenljivo komentira. In kot pravi promotor turizma nama da cel kup napotkov kaj vse videti in si ogledati v okolici Ausa. Aus - po nemško pomeni ven oz. zunaj, v jeziku Nam pa mesto kač - zatorej, ko hodita okrog obujta ...