Ngwe Saung

Ngwe Saung, Myanmar

Hotels in Ngwe Saung

Ngwe Saung Accommodations (1)
Treasure Beach Resort Ngwe Saung

Ngwe Saung Village Pathein Ayeyarwaddy Division, Ngwe Saung, Myanmar

Travel Blogs from Ngwe Saung

Ngwe Saung Travel Blogs (32)
Strand, Ngwe Saung, Myanmar travel blog

Strand

A travel blog entry by tanja92

... eben das perfekte Timing raus gesucht ;) Hier haben wir noch zwei schöne Strandtage verbracht mit richtig geilem, frischen Seafood!! Die 2 ½ Wochen Myanmar gingen schnell rum. Myanmar hat mir gut gefallen, wir haben tolle Sachen erlebt und sehr nette ...

This is more like it!, Ngwe Saung, Myanmar travel blog

This is more like it!

A travel blog entry by richierich33

Met a french guy at the hostel and we decided to walk from Chang Tha beach down the coast to Ngwe Saung beach.  We had been told this was possible by other travellers at our guesthouse who had done it as a day trip on a scooter they rented.  It ...

Balnéaire version birmane, Ngwe Saung, Myanmar travel blog

Balnéaire version birmane

A travel blog entry by marie-julie

... (5h de bus de nuit, une arrivée à Yangon au beau milieu de la nuit, 3h d'attente et re 7h de bus) arrivée à Ngwe Saung Beach, une des "stations balnéaires birmanes", pour y passer quelques jours de repos. Petits bungalows en bambou le long d'une ...

Gestrandet am Nwge Saung Beach, Ngwe Saung, Myanmar travel blog

Gestrandet am Nwge Saung Beach

A travel blog entry by gone2asia

... , wenn sie wieder in den germanischen Alltag eintauchen, plane ich aus der Meditation aufzutauchen. "Gelaeutert", wie mir jemand sagte. Myanmar - es gab viel zu sehen, vor allem Kontraste. Viele goldene Tempel, ein Pagodenfest zum Vollmondtag, zu dem ein ...